środa, 30 grudnia 2015

Podsumowanie roku 2015

     Hejka, jako że jutro sylwester, a ja nie będę miała za bardzo czasu, to wstawiam ten post już dzisiaj.

     Na samym początku życzę wam, żeby rok 2016 był dużo lepszy niż 2015. Więcej wolnego czasu co niektórym, więcej kasy ( ta zawsze się przyda xD ), więcej szczęścia, miłości i wszystkiego co dobre.
Niech blogi będą coraz lepsze, a czytelnicy przybywali hurtowo :*
Niech wam komentarze przybywają, a dla tych, co nie mogą się doczekać u mnie nowego rozdziału, niech pojawiają się nowe częściej i będą coraz lepsze.

     Sobie życzę, żeby was przybywało, a moje dzieło stawało się coraz lepsze ;D
   
     A więc wszystkiego najlepszego w roku 2016!
Udanej imprezy lub seansu przed telewizorem :D




Blog powstał: 15.11.2014 r. 

Rok
      2014
        2015
Łączna liczba wyświetleń
      1294
        8080
Łączna liczba postów
   17
     42
Łączna liczba komentarzy
 ( bez uwzględnienia moich odpowiedzi)


     31


    138
Średnia wyświetleń jednego dnia

Ok. 10

Ok. 60
            
Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu            



   306


   2010


     W 2014 roku blog był kilka razy zawieszony. Zupełnie nie chciało mi się go prowadzić, gdyż nie było was tylu. Naprawdę jestem z siebie i was dumna i to dzięki WAM. Naprawdę bardzo dziękuję. Nie zdajecie sobie sprawy ile to dla mnie znaczy. Jesteście wielcy, tyle wam powiem. Najlepsi. Kilka razy sprawdzałam, w jakie statystyki patrzę, ale nie! To naprawdę moje! Wiem, że  Kasyczi nie jest znane, ani nie ma 100 czytelników, ale mi wystarczycie wy ( z ankiety, którą zrobiłam miesiąc czy dwa temu wynika, że jest was 14 ). Jesteście moją małą rodziną. Dziękuję bardzo, że jesteście.

     Dobra koniec mojej paplaniny, ale jeszcze tylko podziękuję czytelniczkom i jednemu czytelnikowi, którzy się udzielali w komentarzach. Dziękuję Carry, Agnieszce Nowak, Patyy i anonimkowi Bartkowi. Jesteście cudowni i dziękuję za waszą cudowną pracę, bo bez waszych poprawień i miłych słów nie pisałabym dzisiaj tego postu. 

     Dobra naprawdę kończę, ale jeszcze raz bardzo dziękuję i genialnego sylwestra. Niech ten rok 2016 będzie lepszy niż 2015 ! :D


     Tu macie linki do świetnych blogów czytelników, którzy wspierali i ganili mnie swoimi komentarzami :D

Patyy : http://lofreee.blogspot.com/

9 komentarzy:

  1. A HOJ KAPITANIE!
    Też ci życzę sukcesów i najlepszego w tym 2015 roku! :DD:D:D:D
    Chce Ci przez to powiedzieć, żeś cofnęła się w czasie bo już dziś powitamy 2016 rok czubie! :*:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Najserdeczniejsze życzenia noworoczne śle psychopatka! <3
    Dziekuję bardzo za wyróżnienie tutaj i życzę Ci jeszcze więcej weny na następny rok, ten 2016, mega świetnych pomysłów i byś rozwijała się, była coraz to lepszą pisarką i zyskała 5 razy więcej czytelników <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. Nawzajem. Pijanego sylwestra :*

      Usuń
  3. Nie Carry tylko Carrie. :( Ale dooobra, wybaczam. Chyba sylwestrowy nastrój już się udzielił! :D
    Widać duże postępy, jeśli chodzi o tabelkę, którą nam przygotowałaś. Naprawdę jestem z Ciebie dumna!
    Życzę Ci, by w roku 2016 wszystko się potroiło, a nawet poczworiło [chuj z tym, że nie ma takiego słowa] i żebyś miała jak najwięcej wiernych, stałych czytelników, takich jak ja! (moja skromność. Może mam coś ze swojej Laury? xD)
    W każdym razie udanej zabawy i wszystkiego, wszystkiego dobrego, Kochana! Buziaki. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dzięki za wybaczenie :D zastanawiałam się jak to napisać, że 3 razy popełniłam błąd xD Dziękuję za miłe życzenia. Niech u ciebie wszystko będzie jak najlepsze i wg wszystko niech będzie genialne! :D

      Usuń
  4. HAPPY NEW YEAR !!!! :*
    Życzę Ci abyś miała jeszcze więcej czytelników ( takich którzy będą komentować xD ), więcej weny i wszystkiego co najlepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  5. HAPPY NEW YEAR !!!!!!!!1 :*
    Życzę Ci aby rok 2016 był jeszcze bardziej udany niż 2015, nowych czytelników (takich którzy będą komentować) i wszystkiego co najlepsze!!!!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochany anonimku. Udanego roku 2016 :D

      Usuń